MustafaemininAnnesi yaa merhaba bu konuyla ilgili burda cok konusma yaptm ama yine sigortaciyim dediginiz icin sizede sormak istedim. Ben is yerimde calisiyordum fakat sigortam 12 13 haftalik hamileyken başladı. Sigortadan alacagim para icinde. Is yerimin muhasebecisi de hamileyken sigorta baslangici olsugunda arastirilabilir ceza gelebilir demisti. Ama ben 170 le de gorustum sigortaya giderekte görüştüm. Ama geneli o sahte giris icin gecerli calisiyorsaniz bi sıkıntı yok dedi. Böyle bsy var mi. Hala aklimi kurcalamaya devam ediyor çünkü. Rica etsem bi bilginiz varsa paylasabilir misiniz.