bebeklerimveben_ Bugün tam 17 haftalık olduk ben hiç hareket hissetmiyorum bu beni 2. Gebeliğim hep derler ha 2.gebelik hemen hissedilir çok üzülmeye başladım benim gibi olan var mı ?
Melikehllderin Bende çok geç hissettim 2. Gebelik şuan 20. Haftam bitti yeni yeni segirme şeklinde hissediyorum çok az 😔