busra009 Ben zeytinyağı sürdüğümde bebek kokusundan tiksinmiş yikamama rağmen emmek istememişti. Kantaron yağı çok iyi geldi iyileştirdi bir de 2 saatte bir emziriyoruz ya ben arayı 4 saat yapmıştım emzirdikten sonra bir sonrakinde emzirmeyip göğsümü dinlendirmek için sütü sağarak veriyordum. Sürekli arka arkaya emzirince de sanki yara kapanmıyor gibi oluyor.