5 buçuk haftalık hamileyken 8 şubatta düşük yaptım daha kalbini duymamıştım doktor 3 6 ay gebelik önermiyorum dedi 8 martta regl olmam gerekiyordu 3 gün geçikti test yaptım silik çizgi çıktı korkuyorum yine aynı şey olur diye adet olmadan hamile mi kaldım yaşayan var mı hamilemiyim acaba tehlikeli mi