Gulnur Şu postu acicam aklıma bile gelmezdi ama.insanin Sabri taşınca dayanamıyor. Kaynanam sağolsun her fırsatta kızını savunur onu hep kayirir.bunu artık geçtik bir oğlum var aynı babasina benziyor ve ben çok mutluyum çünkü eşimi cok seviyorum ve mutluyuz şimdi hamileyim buda erkek 7 8 ay önce babamı kaybettim çok seviyorum babama çok duskundum .buda supriz bı hamilelik oldu bende bebegimin bana babama benzemesini çok isterim eşimde sana benzese ne güzel olur renkli gözlü olur falan diyor ayrıntılı ultrasonda ki bebisimin fotolarını gorumcemle kaynanam gördü başladılar aynı oğlum aynı o bilmem ne yani bilerek yapiyo ve insanların bukadar vicdansız olduğu u görmek beni benden alıyor inanın ki babasına benzese ben gene mutlu olurum sadece daha burnunu gördüğümüz çocuğu bu şekilde ya oğluna ya kızına benzetmesi hakaret gibi geliyor Çok canım skdi umarım kendimi anlatabilmisimdir
MadameHappy34 Gulnur :) Eh canım sonuçta kaynana,görümce kendilerine benzesin isterler,boşver takılma çocuğun ve sen sağlıklı ol yeter onlar konuşsun dursun,hamileliğin güzel günlerini böyle şeyler ile etkileme.
dilinkopsunemi-bisus Gulnur nahlet geleydi de bende kurtulaydım böyle insanlardan. Bi çocuğu yok anası yok babası diye benzetmek kadar saçma bir durum olamaz yani bu çocuğu ortak yapıyoruz ikimizin birleşimi ikimize benziyo ya ne zıkkım yemeye aaayyy aynı oğlum aaaay aynı kızım dersin anlamıyorum oğlun mu doğurdu çocuğu 🤦♀️🤦♀️
1burcu2 Gulnur Benm ilk erkek çocuğum 6 yaşında. Afedersin tuvaletine kadar aynı oğlum diyordu halada aynı takılma.
Gulnur MadameHappy34 normal şartlarda doğru ama hassas bı durumum var istesinler ama benide kırmasın kimse
MadameHappy34 Gulnur Tabi ki öyle :) zaten hamilelik zor insan kırılgan oluyor ama karşında ki düşüncesiz ise bir şey yapamazsın ki.:) benim eşimin ailesi daha bebeğimin ismi ne olacak onu bile sormadılar.:)32 haftalığız üstelik yani takmıyorum,takınca kendimi üzmekten başka bir şey olmuyor o yüzden takma.
Ezgisafakk Gulnur Her zamanki gibiler yine hiç şaşırtmadılar başkası söylese babasına benziyor diye hiç takılmayacaksınız ama o söyledi diye takılıyorsunuz çünkü normal değil art niyetle söylediğini biliyorsunuz dimi bu durumu çok iyi anlıyorum boşverin bir daha bu tarz birşeyle yaklaşımlarda bulunurlarsa istediğinizi söyleyin içinizde kalmasın gerçekten benimkilerde böyle tahammülüm kalmadı
Mystrerius Benzer şeyler yaşıyorum seni oradan iyi anlıyorum ki kafana takmamaya çalış senin hayatin kötü gecmesine izin verme hamileliginin tadını çıkar senin yanında olmayanl olmasin esin yeter
Gulnur Ezgisafakk evet kesinlikle öyle kendi icimdede böyle babasına benzemiş vah vah diyen biri değilim oğlum çok şükür çok tatlı ve evlat yani babasına tabiki benzicek ama art niyet beni benden alıyor ister istemez beddua etmek istiyorum zor tutuyorum kendimi bunu yaşayan bilir
berceste5155 Gulnur sen bu durumdan rahatsız oluyor gibi davranma onların yanında özellikle babasına benziyor onun gibi yakışıklı olacak falan de bir daha da kayınvalidenlerin yanında onların ağzına laf verecek bir şey söyleme. Emin ol bütün erkek tarafı yapıyor bunu.
1burcu2 Gulnur Takılma bosver bizde kaynana olcaz cocuklarının kucukluklerini özelyip onları anımsamaya çalışıyorlar bi sure sonra gulup gectim sizde öyle yapın🥰❤️
AdinsMom Gulnur kız seninki yine iyi bebek bana benziyo mesela doktorumuz bile anneye benziyo dedi eşim sana benziyo dedi kaynanam bana benziyo diyo sonra hayır oğluma benzicek diyo bana benzesin aynı ben olsun diyo kabullenemiyor benim çocuğum olduğunu
Mucizem1122 Gulnur Bende 22 haftalık hamileyim Allah nasip ederse bir oğlum olacak aynı şeyi benim görümcem de söylüyordu her seferinde kendi babasına benzetiyordu bir kere uyardım sadece instagramda bir video gördüm onu uyguladım aynında benzetmeyi kestiler sende istersen bir dene.