Merveeymenn
Hastaneyi bilmiyorum o şehirde yaşamıyorum fakat gerçekten devlet hastanesi istememe rağmen hiç bir zaman randevu bulamadım , her sıra almaya gidişimde Suriyeli arkadaşlar ve o hengameden akşama kadar beklediğimiz oldu doğumhane yine onlardan dolayı tıklım tıklım. Sağlıkçılarda haklı doğru düzgün Türkçe bilmiyorlar insanların tahammülü bitmiş o yüzden özeli tercih ettim. En azından kafam sakin olur diye. Ama en güzeli yine devlet hastanesi , yoğun değilse temiz bir hastanese doktorunda iyiyse bence devlet mantıklı olan 😇🌿