Anonim01 Ağrı değil ama bende ani kramp oluyor kasık bölümüm sertleşiyor,büyük ihtimal çocuk dayanıyor oraya diyorum.. çocuk kasıklarında büyük ihtimal bende sağ çorabımı giyebiliyorum ama sol bacağımı kaldırıp giyemiyorum,yürüyüş çok önemli,çok fazla uyumak hareketsiz kalmak insanı daha da yoruyor,bugün ilk defa çıkmadım her yerim ağrıyor ama çıkınca hiç ağrım olmuyor.