tecrubesizanneadayi12 zakar metehan kişilik olarak nasıl bir yapıya sahip acaba oğlumun adı metehan olacak inşallah
Senaykork Kubra-ayhan bnimde bı oğlum var adı Ruzgar , 2 kez anne olucam Oğlan olsaydı Aybars koycaktim Ama öğrendik ki kızım geliyormus 🥰
zakar tecrubesizanneadayi12 1 yaşına kadar ağlamayı bile bilmezdi hersey 1 yastan sonra basladi🙄😂 inat sinir ve çatık kaşlılık var ama olsun çok yakısıyor guzel bi isim
Nazlimom Kubra-ayhan 3′ü için söylüyorum herkes Metehan ve Alparslan koyuyor Aybars daha güzel bence kulağa hoş geliyor🥰