Bhrsu Gozdeli canım çok erken gözükmüş kesen ben şuan tam 5 haftalığım bu hafta gelmemi söyledi doktor keseyi görmek icin ama ben bir hafta daha bekleyip 6 cı haftamda gidicem mesela nasipse tamamen belli olsun diye yani zamanla daha cok gözükür
Bhrsu Gozdeli evet sende sıkıntı yapma daha cok erken Allah’ın izniyle daha güzel sonuçlar alırsın zamanla bekle acele etme
Gozdeli Bhrsu çok tesekkür ederim heycan işte ilk kez basımıza gelince panik oluyoruz . 31 ekimde kan değerim 783 tü cumartesi baktılar 2361
Bhrsu Gozdeli evet bende öyleydim ki hala öyleyim 🙈 oluyor canım içini ferah tut dua et kontrollerine git bisey olmaz
Seymakayaoglu Slm kızlar bende 5+5 günlük hamileyim çarşamba günü keseyi görmeye gidicem hadi hayirlisi
Bhrsu Seymakayaoglu hadi hayırlısı canım keseyi görmek icin suan ki haftada doktorun normal karından mı bakıcak yoksa vajinal ultrosan ile mi
L_yla123 Bendede aynı durum varda 5 haftalığım doktor kesen çok küçük diyor düşük riskin var diyor siz sağliklı bir şekilde kucağınıza aldınız işallah
Gozdeli L_yla123 çok şükür bebeğim suan 8 aylık o olayın tek sebebi geç döllenmeden oluyoms içiniz eahat etsin❤️
Emine2943 Gozdeli çok sağol canım benimde öyle 5 haftalıkken kese 4.2 mm olarak görünmüştü inşallah düzene girer