NobleMom defneemom idrar yolu enfeksiyonu vardır büyük ihtimal canım. Doktorunda görsün sonuçları çok geçmiş olsun 💕
onehappymoom defneemom genelde gebelikte hep enfeksiyon oluyor benimde hep çıkıyor idrarda ve hiç belirti olmuyor şaşırtıcı
Sahnedekimadam Benim bu şekilde çıkmıştı ve enfeksiyon vardı canım, eser olan protein kaçağı herhalde oda az miktarda önemsenmicek kadar az demek
ayseeek Enfeksiyon çıkınca hangi ilaçları kullandınız? Ben 2,5 aylık hamileyim idrarda yanma var ama tahlil temiz çıktı yardımcı olabilir misiniz?
onehappymoom defneemom ah kuşum ben lavaboya dışarda biryerde asla girmem kendi lavaboma kimseyi sokmuyorm çift lavabomz var iç çamaşırları ütülerim ederim ona rağmen var bendede ❤️ rica ederim
ayseeek Doktor üromisin suda çözünen saşe ve motiflor gyno fitil verdi kullanıp kullanmama arasında çok kararsız kaldım.Uyuyamıyorum resmen stresten kullanan varsa yardımcı olsun lütfen
esiaks Benim de hiç belirtim yoktu. İdrarda enfeksiyon çıktı. Suda açılan toz saşeden yazdı. Bir kere kullan yeterli dedi. Bol suyla devam dedi.