kckfalmily esmaa_umitt ben kabin boy kullanıyorum ama cift taraflı dgl kanz f go asiri memnunum. Casual Cadillac air travel sistem bebek arabasından gectm keske diğerini almasaymisim diyorum.
esmaa_umitt kckfalmily Hemen bi bakayım teşekkür ederim 🌸nasıl hafif bi araba mı eşim olmadan tek başıma taşıma da zorluk çeker miyim ?
kckfalmily esmaa_umitt cok hafif ben kizim kucagimdayken 4. Kattan indirip tek elimle açıp kapatıyorum ama benim modelin üretimi durmuş sanrm stokta olmuyor. Başka modellerine bakablrsnz
Nimet43 Bebek arabasini pusetli mi alsam pusetsiz alip tam yatan yenidogana uygun mu alsam bilemiyorum bende
Papatya0808 Sahnedekimadam evet canım ben kendim kurdum arabayı pusetide taktım onlar dedi hatta joieninki pahalıydı bu da indirimde bakabilirsiniz diye içindeki minderi bel destekli hoşuma gitti 😊
esmaa_umitt Minyonz Teşekkür ederim inceledim şimdi ama kabin boy kadar küçük olmuyor uçak için sıkıntı olabilir yoksa güzel bir modelmiş 🌸 güzel günlerde kullanın inşallah 🤗
Yasemella Prego solo modeli aldım kabin boy çok hafif ve tek elle kapanıyor puseti mevcut ama ne yazık ki çift yönlü değil