Ahsen42
Kasıklarımda regl ağrısı gibi günlük ağrı başladı ve hafif batma sancı değil ama rahatsız edici olabiliyor sürekli kalıyor git gel yapmıyor doktora gittiğimde bebiş kanalda demişti ve ağrıların bu yüzden dedi şu an ara ara hala ağrıyor bir aydır özellikle yatarken oluyor bende