Busra4598 Aranızda süt saklama poşeti alan var mı işe yarıyor mu ben aldım sonradan keske almasaydım ihtiyaç halınde alsaydın dedim
Burrccu Busra4598 ben aldim :) bakalim ins saklayacak kadar sütüm olurda kullanirim :) eğer olmazsada ilikli kemik suyu vs haslayip suyunu ona koymayi dusunuyorum :) oğluma ek gida doneminde kullanirim 🤭 aklinizda bulunsun😍
Merve_tna Busra4598 ben almıştım ama benim bebeğim yoğun bakımda yattığından mecburen aldım sonrasında evde sağım yaptığım zamanlar oldu bebeğim eve gelince çıkarıp içiyordum bazen süt çok doluyor ve göğüsler sertleşiyor yumuşasın siye sağıyordum işime yaradı
Zumzugukodummuzzingillatirim Busra4598 ben babasına veya kayınvalideme bıraktığım için çok kullandım. İşimi gördü kalanlarıda satarım büyük ihtimalle
Burrccu Busra4598 manuel siradan mavi pompalardan aldım, eğer ihtiyac duyarsam otomatik almaya muhtemelen hastane tipi kiralananlardan tercih ederim diye düşünüyorum
Zumzugukodummuzzingillatirim Busra4598 ben eee baby kullandım elektrikliler rahat ama o kadar çekmiyo zaten sonra elimle sağmaya alıştım daha çok sağılıyor elle 30 45 dakika pompayla çıkardığımı elle 5 10 dakikada çıkarıyordum.