22 Şubattan bu yana 16 gün geçmiş yani o gün yumurtlama olup döllenme olmuş olsaydı şimdi kıpkırmızı bi çizgi çıkmış olurdu tabii 22 sinden sonra ilişki oldu mu bilmem.😕 benim yumurtlamam 20 sinde oldu son ilişkim 20 sindeydi mesela üzerinden 10 gün geçtikten sonra testim pozitifti . Hayırlısı olsun hakkınızda gönlünüzce olsun 🙏