Seda0142 bunu söyleyipte kürtaja karar vermesi çok çok erken.
Bende 6 haftalıkken doktor bana boş kese sağlıksız gebelik bu dedi üstelik kanamam da vardı hemen kürtaj dedi ama içim rahat etmedi iki gün daha bekleyip başka hastahanede başka doktora muayene olduğumda bebek oluşmuş kalp atışı bşle var dendi.
Sizde tek doktorla kalmayın kürtaj içinde çok erken 9 haftaya kadar süresi var kesenin dolması için
Belki de bebek geç döllenme olmuştur bunu bilemeyiz…
Bence sizin doktorunuzu değiştirmekte fayda var.