pamukprensesss Mystrerius 36+2 haftalık olduk erken doğum riskimiz var ama bakalım ne zaman gelecek küçük hanım 🥰
Umrangunes 37+2 oldum az önce ilk bebeğim normal doğum görünüyor bebişim doğum pozisyonunda daha doğumla ilgili hiç bir belirti yok şimdilik bu cumartesi kontrolüm var çatı muayenesi olacağım bakalim bekliyorum ne zaman gelecek bebiş 👶🏼😊