Ftmnr_35 37+0 bugün. Vajinaya doğru baskı oluyor, acaba bebek kanala mı giriyor ya da geliyor mu böyle yaşadıktan ne kadar süre sonra doğurdunuz
Zehragniken Ftmnr_35 benimde sürekli öyle oluyordu artık bebek iyice giriyor kanala ama ben 41+2 de suni sanciyla doğurdum benimkinin gelmeye hiç niyeti yoktu valla
Senacnl Ftmnr_35 bende bikaç hafta önce aynı sorunla karşılaştım normal dedi doktorum birde regl gibi ağrılarım oluyor ara ara yerini hazırlıyor dedi bende 36 . Haftamdayım haftaya alt muayenem var bakalım ne dicek dr