Mine9166 Adapte34 hemen gösterir inşallah bize doktor 10+6 da yüzde 90 erkek dedi.:) bizde 11+2 yiz zaman geçmiyor gibi:)
Nisanrrerdag Adapte34 ya bnde bugun 11+0 ım da cınsıyet cıkıyo mu ben cıkmıyo dıye bılıyom 17 haftayı beklıyom ondan cok uzun gelıyo ya
Adapte34 Nisanrrerdag bende aynı haftadayım 12+4 te gideceğim devlete gidiyorum eğer yorum yapmazsa özele gideceğim bende çok merak ediyorum yaaaaa😍
Adapte34 Mine9166 evet ya zaman geçmiyor gerçekten bana acil bişey söylemesi gerekiyor dayanamıyorum 😂
Adapte34 Nisanrrerdag devlet çok sinir bozucu görse bile söylemiyo ama insan da o kadar bekleyemiyo 😏 kızımda özele gitmiştim hep doğumu da orda yapmıştım ama şimdi fiyatlar uçmuş ayaklarım geri geri gidiyo
Nisanrrerdag Adapte34 ewt oyle bı kere ozele gıtım cok pahalı devlete gıdıyom bmde sey dıcem hangı kontrolere gıtınız bn en son 7+3 de falan gıtım bıdaha gıtmedım kontrole ne sıklıkla gıdılıyo
Melomy ben de bugün 11+2 oldum çatlıyorum meraktan bı sonraki kontrol 12 haftalık olunca sorcam valla doktora 😅
Adapte34 Nisanrrerdag doktor söylüyo zaten ben 8 haftalıkken gitmiştim 1 ay sonra gel dedi 12+4 te gidicem
Adapte34 Nisanrrerdag bana sordu ben istemiyorum yaptırmıcam dedim tamam o zaman 1 ay sonra kontrole gel dedi