Burrccu tugce__01 arada oluyor bnde, kasimadim hic direkt krem ve yağ suruyorum kasindigi zamanlarda. Ufaktan çatlaklarım olustu ama yinede :)
Sedaakuzey tugce__01 benim kaşınıyor ama kaşımamaya çalışıyorum, çok zorlarsa yağ ile ve avuç içimle kaşımaya çalışıyorum ilk hamileliğimde hiç çatlamadım
Sibelunalhasan Kaşimamaya çalışmak en iyisi kasiyinca da çatlak oluşuyormus. Bende de oluyor kaşınti ama tutuyorum kendimi.