Neslihnharmanc Merhabalaarrr 🫶🏻 11+6 haftalığız karnımda şişlik ile aşırı gerginlik var ve geçmiyor gece yatarken sabah uyandığımda çok rahatsız ediyor 😞 bu haftalarda normal mi herkeste görülen birşey mi
Hediye_00 Neslihnharmanc 16 haftalığız hala devam ediyor bizim aksam yemeği resmen zehir oluyor bana yürüs yapıyorum bana iyi geliyor soda Felan icemiyorum bulantılarim devam ettiği için şuanda yürüyüş iyi geliyor bana bi
Cerenbuse Neslihnharmanc Sabah uyandığımda benimde karnımda gerginlik bacaklarımda uyuşma oluyor gitmediğim doktor kalmadı malesef çare bulamadılar
Begumd Neslihnharmanc normal canım bu zamanda ödem oluyor baya :) hatta karnının erkenden çıktığını düşünebilirsin. Vücut hazırlanıyor rahat ol.