SevgiKNGR Sancı girip çıkıyor sürekli , regl sancısı gibi geçiyor hemen. Rahim genişlemesinden mi acaba sizde de oldu mu normal mi ?
SeAsNu SevgiKNGR canım bennde 7+5 deyim arada bir regli ağrısı tarzı birşey gelip geçiyor normal ilk bebegimdede olmuştu ama yinede her beden bir değil doktoruna danış ara hastaneni
Hzlhakko SevgiKNGR evet benim iki bebeğimde de oldu rahim genişliyor büyüyor gayet normal kan gelmediği sürece sorun yok
ddm2210 Merhaba, benimde 7+4 ve hala dediğiniz gibi savcılarım oluyor doktorum çok normal olduğunu yerleşme ağrıları olduğunu söylemişti 🥰