esmerella37 kuzum bende ilk 6,7,8 şubat tarihlerinde yaptım böyleydi yumurtlama sandım. Sonra baktım akıntı daha da yoğunlaşı bir iki gün ara verdikten sonra tekrsr yaptım bu sefer daha da koyı çıktı bata 5,6 gün kala yumurtladım. Öyle olunca adet tarihimde gecikti