ikicicek Esmaa2 1 aydır ölüyorm resmen hapşırmaktan burnumun ağzımın kulaklarımın kaşıntisindan özellikle de sabahları bezdum
Merve1905 Esmaa2 kollarım komple bacaklarım komple karnım sırtım yara içinde uyuz olmus köpek gibi kaşınıyorum kanatıyorum uyuyamıyorum zaten sabaha kadar aglaya aglaya kaşınıyorum krem hap ne içtiysem nafileee çare bulan varsa buyursun yazsın😢
Newmomi Esmaa2 kaşıntı değil benimkisi ama polen alerjisi bahar aylarında çok etkileniyorum doktorum alert dikort iğne önermişti o dönemde vuruldum iyi geldi doktorunuza danışın bence
ikicicek Sibelunalhasan benimde vardı bu ara mevsim geçişi diye arttı allerset içiyorum normalde ama hamileyken içiliyomu bilmiyorum doktora gidince sorucam bıktım hapşırmaktan burnumu çekmekten
Rabia04_09 Esmaa2 normalde de alerjisi olan biriyim toza keskin kokulara hayvanları çok sevmeme rağmen onları görünce bile kaşınıyorum. Hapşırma boğaz kulak kaşıntısı ve en kötüsü hamilelikte bu daha da arttı bu dönemde de ilacını kullanamıyorum malesef bir şekilde geçiyor
Dmrsld Kasintisi olan arkadaşlar lütfen kolestaz için kan verin değerlerinize bakılsın bende deli gibi kaşınıyorum dermatit dediler egzama dediler gebelik alerjisi dediler en sık kolestaz olduğu ortaya çıktı ve gebelikte riskli bir durum haftaya 38 haftalık olunca doğum yapicam
Eva03 Bende bu haldeyim 20 ocaktan beri.egzama dediler,zona dediler.çok ilacim vardi doktor kesti gecmedi.kan degerlerime bakildi problem çıkmadı.Geberiyorum kaşintidan sabah her yer kan revan uyanıyorum.