Mucizem33 28 haftalik olduk normalde hic bir yerim kilo almadı ama karnım öne doğru büyüdü ve artık oturamaz hale geldim suan cok erken degil mi resmen göğüs kafesine batıyor ve nefessiz kalıyorum yani surekli bu durumu yasiyorum . Herkeste mi boyle yaşıyor
SaHil_Hayat Mucizem33 28 haftalığım göbekten şişiyorım Bende arada o baskı Bende de oluyor normal dedi bana doktor bebiş gerildiğinde falan olabiliyormuş
oglusununannesii Bende 28 hafta 5 günlük hamileyim canım , ama böyle bir durum yaşamadım . Benim karnım bile yeni yeni büyümeye başladı.
Mucizem33 oglusununannesii ya ne güzel başka sorun sknti Yok ama göbeğim büyüdü ve baskı oluyor kizim da hic böyle olmadi suan cok aşırı oluyor son 2 haftadır oturamaz oldum