Minikmucizemmm26 Gmzebilen oldu canım pul pul dökülüyor üstelik yüzümde nokta nokta kırmızı şeylerde çıktı hamilelikte😔
bulmusnesrin20 Nezosikra Gmzebilen Canım düzenli peeling yap ben o şekilde kurtuldum yüzümdekilerden. Vücudumdakiler için de booool boool kremleniyorum biodermanın kremini aldım şişesi beyaz kapağı mavi pompalı şişede biraz pahalı ama bebeklerde de kullanılabiliyor o yüzden güvenle kullanabilirsin
zeyzey_06 Gmzebilen ah olmazmı yüzüm özellikle çok kuruyor sonra pul pul dökülüyor loreal nemlendirici aldım ama fayda etmedi sırtımda feci bir kaşınma oluyor
Gmzebilen Minikmucizemmm26 bende pul pul olmadı da yüzüm burun bölgem çok kuruyor vücüdümda yok yüzümde var sadece neyden oluyor acaba 4 aylık hamileyim
Nezosikra femme doktora gidecek kadar değil benim ki allahtan kuzum yüzlerim kaşınıyor sadece krem kullanıyorum rahatlatıyor hormonlardan sanırım umarım doğum yapınca düzeliriz
femme Gmzebilen aynen değişiyor herhalde eskiden çöl avakodolu olanından kullandım uzunn zamandır kullanmıyorum 😇😇
Nezosikra femme yok kuzum allahtan yok benim öyle sadece kaşınıyor rahatsiz ediyor beni sen git o zaman doktora bi olmadi gözük krem falan yazar doğumdan sonra düzelir inşallah da