Mezezeze bilmiyorum onunla bir alakası var mı ama arkadaşımla aynı anda hamile kaldık. Çocuklarımız aynı ayda yani. Ama onun çocuğunun gelişimi su an geriden geliyor kızıma göre. Hiç bir ilacını vitaminini içmemişti. Zaten sonlara doğru kan değerleri ve demiri de düşük çıktığı için takviye alması gerekti. Doktoru kızmıştı içmiyor diye. Ama bilemiyorum tabi alakası da olamayabilir belki. Hamileyken iyiydi bebek normaldi gelişimi. Kızımdan daha kilolu doğdu hatta. Ama yok yani. Çocuk hâla boş bakıyor. Ufacık kaldı. Bende balık yağını içemiyordum. Doktoruma söyledim değiştirmişti. Her şeyi düzenli kullandım. İçme taraftarıyım ben. Gerekli görmese vermezler bence. Çocuğun ilaca alışmasıyla falan da bir alakası yok. Çocuğa vermiyoruz sonuçta ilacı. Kendimiz için gerekli vitaminleri takviye alıyoruz.