baharmann Kızlar ya kaç haftalıkken karnınız çıktı? Ben 13+1 sanki biraz çıkmış gibi hissediyorum. Yanılıyorum muyum sizce?
Rmysarft baharmann 14 haftalığım şuan kasıklarım karnıma doğru çıkan kısım öne çıktı dar bi şey giydiğim zaman belli oluyo tamamen yapıyla alakalı benim çok erken çıktı
Gmzebilen baharmann benim karnım hiç yoktu iç karnım küçükmüş baya var karnım şu anda ilk başlarda zaten yeniyken gaz oluyor sonra iniyor karın 4 aylık oldum ve gene çıktı karnım artık inmez büyür gittikçe 😂😂😂
baharmann feyzatanis34 kendi karnım demeye kendi kendime çekindiğim için çıkmış gibi hissediyorum sanırım 🙈🙈🙈🙈
Gebeysek1 baharmann bende 13 hafta. Karnım çıktı ama bebekten çok göbek gibi yani belli. İnsanlar yüzüme bakınca hamile olduğumu anlıyor zaten her nasılsa, göbek umurumda değil pek olabildiğince geç çıksıın
baharmann Gebeysek1 aynen ablam da öyle diyor. O karnın çıksın o zaman görürüm bu hevesi diyor 😀😀 şuan en azından her istediğini giyebiliyorsun çıkınca masraf artıyor demek diyor 😀
baharmann arirangg benim göbek vardı ama bu kadar değildi diyorum ve içime de çekemiyorum normalde çok rahat çekerdim 😀 ay iyi bari içim rahatladı yoksa hepsi benim göbek mi diye diye düşünür dururdum 😀
Beyzayasar43 baharmann iç karnınızla alakalı bişey darsa hemen belli ediyo iç karnınız genişse belli olmuyor dört ayı geçtik göbek var ama bebek göbeği değil 🤭🤭