ciceksel-1 Kızlar bilen biri adam akıllı anlatabilir mi ya . Anlayamadım bir türlü . Bebeğim 27 haftalık doğdu ocak ayında,normalde 20 Mart gibi doğması bekleniyordu . Şuan 36 haftalık yani . Düzeltilmiş yaş ne oluyor ???
mervee67 Hatice_123456 ciceksel-1 bebekleriniz iyi mi peki benim kardeşiminde erken doğum riski var sormak istedim
Melekkkkkygt Dogmasi gereken tarihte dogdu olarak kabul ediyorsunuz. yani 20 marrta dogmus gibi dusununce 20 nisanda duzeltilmis 1 aylik oluyor. 20 mayista duzeltilmis 2 aylik oluyor .
AyFa1608 Melekkkkkygt peki nüfusa nasıl işliyor biliyor musunuz merak ettim ? Prematüre olarak doğduğu gün mü doğum günü yazılıyor
Hatice_123456 Erken dogsada doğduğu gün olarak kabul ediliyor nufusada doğduğu gün geçiyor benimde 28haftalik doğumum var küçük kabul edilmiyor yani