Maydonozluk Busel birde böyle düzgün olmuyor kek bi tarafı daha çok kabarıyor o neden oluyor acaba 😂 ay bide şeyi sorayım fanlı mı pişiriyorsun fansız mı
Busel Maydonozluk tüm kekler Fansız piser canım fanlı genelde disini kizarmasini istediğimiz ürünlerde kullaniriz fan çünkü direk dış katmanı kizartir içi yavaş pisirir sakın kekinizi fanlıda pişirmeyin🤣 fansız pişen kek eşit piser
Busel Maydonozluk işte o zaman kabaran yumurta sonuyor ve genlesiyor kek sert oluyor 😂😂 muhallebi ile pasta olmaz zaten pastaci kreması yapabilirsiniz en basiti çok krema çeşiti var pasta için canım
Maydonozluk Busel ayyyy çok sağol gerçekten yarın tekrar deniycem pes etmeyi sevmiyorum illa olacak o kek 😂♥️
Busel Maydonozluk Fransız 180derecede 30 dk hiç açma yoksa söner yamuk kabarır senin dediğin tabirle😂 önceden 15dk ısıt fırını
KayraKuzusu YouTubedan bu tarifi izleyin pandispanyasına bayılacaksınız tariftekine birebir uymanız lazım efsane güzel oluyor
Maydonozluk Busel bebişim uyumuyor olsa şimdi kalkıp yapıcam nerdeyse yarın mutlaka deneyip haber vericem 😘♥️
Maydonozluk Busel Mutlulukkk ayy harika olduu bu sefer teşekkür ederim herşey için tarifimi rümeysa mutfaktadan aldım
dilinkopsunemi-bisus Maydonozluk herşeyi doğru yapmama rağmen lök diye oturup içi pişmiş yumurta gibi korkunca bana bir tiksinti geldi dedim ki dikkat evde denemeyiniz 😒😒😂😂
Mutlulukkk Busel hmmm o zman oyle deneyeyim bir de. Gerci bu zmaana kadar pismeyle alakali sorun yasamadim ama bu seklde pisirirsem daha da iiyi sonuc alirim belki. Cook tesekkurler 🌺