Sinemserif Kızlar geçmeyen baş ağrım var 3 4 gün sürüyor tansiyonum normal 11.7 ne yapmam lazım doktorum 2 parol içebilirsin demişti böyle bir şey yaşayan var mı
Skrblt Sinemserif benim de nerdeyse hergün oluyor. İlaç içmiyorum. Hamilelikte baş ağrısı normal. Kan basıncı falan yüksekldiği için oluyor.
Hayriye1234 Sinemserif benim de bir haftadır böyle. 14+4 teyiz. Doktora yazdım. Gel bi nöroloji baksın dedi. Dayanamıyorum artık
Hayriye1234 Sinemserif doktora gittim. Nörolojiye. Gebelikte korktuğumuz damarların tıkanması dedi. MR çekindim çok şükür damarlar açık sinüslerde enfeksiyon yok. İçim rahatladı. Magnezyum başladı ve bir tane bitkisel bir şurup verdi onları kullanacağım
Sug1 Sinemserif çok şiddetli ve geçmeyen baş ağrılarım oluyordu, ben parol alıyordum günde 1 tane ve hafifletiyordu. Şu an düzenli magnezyum içiyorum ciddi şekilde hafifledi artık
Elfelf0 Hayriye1234 yaa benimde aynı 18 . Haftadaym ama nerdeyse 1 aydır hergun ağrıyor bazen çok hafif bazen çok şiddetli tansiyonda normal napicam bilmiyorum 😒
Sinemserif Sug1 bende her gün düzenli kalsiyum magnezyum içiyorum ama baş ağrısı için bir fayda olmadı🥺
Cgltvlr 16 haftalık hamileyim başından bu yana bağ ağrısı geçmiyor nörolojiye gittim gerilim tip dedi başımın üstünde sürekli yanma hissi bazen uyuşma hissi bazen tek taraflı bazen üstünde boynuma kadar ağrıyor sizin ağrılarınız nasıl oluyor acaba
Sinemserif Cgltvlr benimde enseden gelen bir baş ağrısı oluyor canım Bazen alnımın iki yanı ama bu hafta her gün baş ağrısı çektim
Hayriye1234 Elfelf0 Allah yardımcınız olsun gerçekten çok zor. Susuz kalmamaya dikkat edin. Siz de bi nörolojiyle görüşün isterseniz
Sinemserif Elfelf0 evet benimde öyle geçmeyen bir ağrı bazen hafif de olsa hep bir ağrı var bu ağrıya alıştım ama şiddetlenince Günler sürüyor bu yüzden hamileliğin keyfini çıkartamıyorum maalesef😢
Emmis Sinemserif 2 tane parol iç demişti doktorum 1 tanesi cocuklar için yeterli zaten demişti 2 tane yetişkini keser demişti ve gerçekten 2 tane aynı anda parolu içtigim de direk kesiliyor bilginiz olsun