3kuzuAnnesiyim
Ya sen actigin postlara bir baksana kendini parcaladin 3. Kizin olacak diye, bir turlu kabul etmiyorsun, yok planli yaptim yok soyle yaptim kiz olsun diye yok tutmadi, sen kimsinde bunun kararini verebiliyorsun, Allahtan daha mi iyi bilceksin cinsiyetinin ne olacagini? Iste bu kafada oldugun icin allah sana nasip
Etmiyordur belkide. Cehaletin kitabini yazip duvara asmissin resmen postlarindanda yaptigin yorumlardanda okadar belli. Zaten normal akli basinda bi anne olsan bebeginin bobreklerinde genisleme var demis doktor ve sen hala bunu arastiridim bu erkek cocuklarinda oluyormus acaba cocugum erkek mi diye cinsiyetine takilip uzuluyorsun ve her postun erkek cocuk hakkinda, artik senin yuzunden bu platformdan sogudum..