momyy__ Burada 13 haftalık doktor erkek dedi güveniyorum doktoruma ama burada değişeni çok görüyorum anlayanlar bakabilirmi ☺️
momyy__ 3kuzuAnnesiyim doktor %90 erkek dedi ama içimden bir ses hep kız diyor bende herkese erkek dedim 😅😅
3kuzuAnnesiyim momyy__ bu haftalar yaniltici bende erkktir kesin diyip cevremdeki herkesi kiza hazrlarken kiz oldugunu ögrendim
momyy__ 3kuzuAnnesiyim hayırlısı olsun içimde hep bir kuşku var sürekli kız hissediyorum bu hamileligim çok farklı oğlum daki gibi değil ama bilmiyorum sağlıklı olsun yinede
3kuzuAnnesiyim momyy__ benimde 2 kizimdan cok farkli gozumde tatlilar ucuo. Ki ben hamile kalinca tuzun ve eksinin icine duserim normaldede aram yoktur tatliyla:) ye eksiyi cikar ayseyi uyduda ye tarliyi cikar hakkiyi uymadi:)
momyy__ 3kuzuAnnesiyim valla hastaneye gidesim geldi içimde hep kız kız diyorum doktor erkek diyince bir bozuldum açıkçası
Aysegul_3838 3kuzuAnnesiyim abla sesin muayene ne zaman rabbim gönlüne göre versin inşallah erkektir doktor kar yanılmış tır