Zeynepklc42 Göbeğim ve rahimim düşükmüş çektirdim bi kaç gün önce adetime 4 gün vardı Şuan 5 gün gecikti test yaptım çıkmadı emin olamadım bütün düzenim bozuldu yaşayan var mı acaba hanımlar bilgi verebilir misiniz
Fatimanur Zeynepklc42 canım bende çektirdim ama son adetim bittikten sonra çektirmiştim belki adetinize yakın çektirdiğiniz için geç döllenme olabilir veya kasıklar yukarı çekildiği için de gecikmiş olabilir 10 güne kadar bence bekleyin
alitalia Bu çekme işini adetliyken yapmak gerekiyormuş. Bende ilk oğluma hamile kalmadan önce çektirdim. O ay hamile kaldım çok şükür. Regline yakın çektirme bir daha yaptırırsan adetliyken sabah aç karnına git mutlaka
Zeynepklc42 Dolphin16 bilen kişilere yaptırılması gerekiyor öncelikle rahim düşüklüğü olanların gebe kalması zorlaşıyormuş tıbben de bilinen bi yöntem sorsanız öğrenirsin ben tam anlamıyla anlatamıyorum