Mervegedik22- Çocuk hareket ettikçe iç çamaşırım islaniyo ama idrar mi kaçırıyorum acaba su mudur var mı bu haftalarda böyle durumlarla karsilasan
Luba Mervegedik22- su olduğunu bariz bir şekilde anlıyosun canım çünkü idrarı tutabiliyosun su tutulmuyo 32+4 de suyum geldi hastanede gözetim altındayım 34 e kadar tutmaya çalışıyorlar doğuma alcaklar şuan 33+3üm ve halada yavaş yavaş geliyor suyum
yagizegemom Mervegedik22- aynısını 35+2 de yaşadım su zannedip acile gittim suyum değilmiş🫠 tabi doktoruma yazmıştım acile git suyunda olabilir demişti
Newlymom35 Bende de hep bir akıntı var baya sıvı geliyor ama idrar mı değil mi bilmiyorum daha yoğun akıntı gibi.. son 2 aydır yaşıyorum 38.haftamdayım biraz daha arttı.. doğumdan sonra gecicek insallah🥺 hamilelikte en rahatsız olduğum durum bu
Newlymom35 Mervegedik22- doktoruna söyle mutlaka.. benim doktorum çok rahat olduğu için hamilelikte çok normal dedi.. belki senin doktorun kontrol etmek isteyebilir.. dogumdan sonra daha iyi anlasilir
Mervegedik22- Newlymom35 dün devlette bugün özelde randevum vardı iki doktorda suyun gayet normal dedi ama yinede bı acabaya mi düşüyorum cunku oğlumda suyum bitmek üzereydi 40 haftalıkken devletteki doktor 1 hafta daha bekleyebiliriz demişti özeldeki beklemez demişti oglumda anlamamıştım suyun nasıl bittigini