Newlymom35 çok az kalmış biraz daha sabret son günler artık güzel düşünme vakti bence . ilk hamile olduğum haftalar bu ne 9 ay nasıl geçer ki diyordum bende son haftalardayım ama son haftalar gerçekten işkence gibi geliyo insana bu da bi gerçek . her an paniksin zaten ağrıların oluyo ağırlaşıyorsun uyku problem yemek yemek problem yürümek bile problem oluyo kramp giriyo herkes çektiğini bilir rabbim kolaylıkla sağsalim kucağına almayı nasip etsin inşallah bebişini 🤲❤️