Bircandeniz Banusametailesi 2 pantolon 2 eşofman aldın.Lcwdan kod kullanarak yetti yani yaza geliyorsa arada elbise de giyersin zaten
Novamom_ Banusametailesi hiç almadım 1 tane hamile taytı aldım eşofman aldım zaten kendi taytlarımda oldu onlar beni 9 ay attı Birde bunu aldım hamileliğimin başında s beden aldım ben zaten zayıftım şimdi 38 haftalık hamileyim hala oluyor
B-K- Hamile pantolonları çok çirkin duruyor bence ben bir tane aldım doğru düzgün oturmadı üzerime bir kere giydim bir daha da giymedim onun yerine taytları büyük beden alıyorum çok daha rahat oluyor o şekilde