gzmwe Kızlar oda nemlendirici kullanan veya alan var mı? Bebek odası için almak istiyorum ama önerebileceğiniz model var mı
Nevaninannesi gzmwe ben aldım. E bebekten king marka. Memnunum ama çok kullanıyor muyum belki bebek doğduktan sonra daha aktif kullanırım.
Sare_arslann gzmwe Ben trend yoldan bunu aldım hem bize hem bebegime gayet yetiyor https://ty.gl/bm16pio76u
Nevaninannesi gzmwe şöyle nem ölçer de aldım. Olması gerekenn altına düşünce uyurken açıyorum. Ama o da çok nadir oluyor. Ev güzel havalanırsa nem miktarı da azalmıyor. Kış için biraz daha kullanılabilir herhalde. Mesela son 15 gündür hiç ihtiyacım olmadı 😊
gzmwe Sare_arslann bunu bende görmüştüm canım ama buharı çok az yetersiz diyenler olmuştu korktum almaktan vazgeçtim, sen ne kadardır kullanıyorsun
Sare_arslann gzmwe 1 bucuk aydir kulkaniyorum hatta esim hasta oldugunda burnu tıkandiginda ona bile çok işe yarmaisti
gzmwe Nevaninannesi evi hergün havalandırıyorum ama kış geceleri özellikle nemsizlik eşimle beni çok etkiledi her sabah boğaz kuruluğu ile uyanır olduk, bu yüzden bebekte olacak güzel bir oda nemlendiricisi alayım diyorum 😄