Rabia07 Bugün çatı muayenesi oldum müsait dedi Doktorum şükür 🙏 normal doğum pozisyonunda bebek 👶 doğum hakkında bilgi verdi. Anadolu’ya gidiyorum. Ben doğum ücreti 1750 TL fazla mı sizce ?
hayathayal Rabia07 maşallah ne güzel. Sağlıkla kucağınıza alirsiniz inşallah 🤗 bence normal..bende 29 haftaligim medstara gidiyorum en son normal.dogum 1650 biliyordum belki artmistir