17papatya Kızlar 7+3 günlük hamileyim dün ve bugün ara ara karın ağrısı oluyo 3 kimyasal gebeliğim oldu çok küçük haftalarda düşük oldu zaten hani nasip olursa sağlıklı olarak ilk gebeliğim olacak sizce normal mi bu ağrılar
Tugce_acrr45 Evet canım normal bende de sürekli karın ve kaşık agrısı oluyordu sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻