Nursaygi 1fatma_nurr ultrasonda 8+0 gözüküyordu adet tarihine göre 10+3 olması gerekiyordu. 37 ve 38. Günde adet olmuştum.
tlhmrv 1fatma_nurr 40 gün içinde olması bekleniyor.. olmazsa yapisiklik vs mi oldu diye araştırıyorlar .
Eventuallyhappens 7 haftalıktı.kürtajdan 33 gün sonra adet oldum.doktorum 4-6 hafta içinde bekliyoruz demişti.geciktiyse endişelenmeyin✨
1fatma_nurr Eventuallyhappens bende 11 haftalikti 24 gün oldu şuan ilk düşüğüm 5 haftalikti 20 gün sonra ader olmuştum o yüzden bundan biraz gecikti
1fatma_nurr Kızlar ya kürtaj sonrasi adetinizi nasil anladinz böyle karnım agryo adet olcam sanıyorum geri geçiyor hafif lekelenmem gelmiş 27 gün oldu bugün tam kürtaj olalı ama hala olmadım nasi anlarim olduğmu azmi cokmu oluyor acaba
Themis 1fatma_nurr kişiden kişiye değişiyor. 9+5 ken kürtaj oldum o günden itibaren kanamam 40 gün sürdü. (Aşırı az şekilde). Doktorum ‘ 40 günlük süre içesinde 25-30. Gün normal adetimi göreceğimi söylemişti. Öylede oldu. Kanamam devam ederken normal adetimi oldum( kanama miktarından normal regl olduğunu anlıyorsun). Benim normalde adetlerim sancısız geçer o ilk adetimde verilen suni sancıdaki gibi acı çektim. Şimdi normal düzenimdeyim şükür 🙏🏻