Arkadaşlar benzer durumları yaşamış yada bilgisi olan arkadaşların yönlendirmesine çok ihtiyacım var daha öncede konular açtım ama bugün devlette rahim filmi çekildim çok ağrı çektim ve kanamam oldum çıkışta fenalaştım sağ tüpüm kapalı çıktı, doktor açabilmek için tekrar ilaç denedi ama açamadı yada benim canım çok acıyordu bilmiyorum kendi mi devam etmedi o sırada bilmiyorum. Hormon değerlerime baktığında Amh 8,47 Prolaktin 40,42 çıkmıştı, aynı zamanda ovülasyon testi kullanıyorum yumurtlama ve çatlama görüyorum testler doğruysa.doktor pcos görünümü var ayrıca prolaktin için tedaviye gerek yok senin durumundaki hastalarda olumlu sonuç alıyoruz genelde tedavine başlayacağız ama eşinden sperm testi senden de rahim filmi istiyorum demişti çok mutlu olmuştum o değerlere rağmen 1 buçuk yıl sonra bebeğimiz olucak diye.eşimin sonuçları iyi çıktı ama bugün benim sağ tüpümğn kapalı olduğunu öğrendikten sonra doktor bir daha gelmene gerek yok daha ileri bir tedavi uygulanması lazım başka yere git dedi kendi ne tedavi uygulayacaktıda daha ileri tedavi dediği neydi? Bir yandan bugün çektiğim acının devam etmesi ve bunun boş yere olması, bir yandan araştırma yapıpta ne yapmam gerektiğini bilmeye bilmeye ağlamaktan mahfoldum arkadaşlar, tüp bebek mi yapmalıyım , sağ tüpümü mü açtırmalıyım , tüpümü açtırsam gebe kalırmıyıö yada açabilirler mi sıkıntı olmadan, sonraki süreç nasıl ilerler,bu uzun süreçte yaşadığım yerde iyi doktor bulabilir miyim tüplere zarar vermiycek yada doğrudan istanbula gelip tüp bebek mi yapmalıyım ne yapmalıyım😞