Hallerimvarbenim anneoluyorm_ Philips avent emzik, dr. Browns biberon aldık ama biberonu kullanmıyoruz henüz
Edafmo anneoluyorm_ emzik avent aldım ultra soft ve soothie ikisini de tutmadı :') biberon lansinoh kullanıyorum meme reddi yapmadı
Melekozkan41 Emzik ilk doğduğu zaman Tommy tippydi sonra avente geçtik 6 aylık olduk hala aventteyiz,biberonla ilk başta aventti şimdi lansinoh plastikteyiz yaklaşık 3 aylıktan beri.