Kızlar doğum yöntemine karar vermek ne kadar zor doktorum çatı muayenesi yapacak ama bebeğimin gövdesi 2 hafta önden gidiyormuş zor olabilir dedi . Siz hangi yöntemi tercih ettiniz ? Bir de Sezeryan doğum yapanlar kaçıncı haftada yapıyolar doğumu ? Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim gerçi çok kişisel bir konu ama bilgi sahibi olurum en azından ☺️