Merhaba kızlar, şeker yüklemesinde şekerim çıkmamıştı ama bebeğim hep ilerde gidiyordu 3 hafta kadar doktorum tokluk şekerine bakıcaz bi daha dedi 31. Haftamdayım 159 çıktı kandaki şekerim. İlaç başlayacak doktorum, bir de diyet listene çok dikkat edeceksin dedi. İlacın ismi diaformin.
Bu konuda deneyimli olanlar neler yaptı ne gibi riskler var bebek sadece iri mi oluyor yoksa şeker hastalığına yatkın mı oluyor, ya da arada diyetimi bozsam ne olur, siz neler yiyorsunuz bu süreçte yazabilir misiniz? Elimde liste var ama diyetisyene de gitmeli miyim?