poncikveannesii Feyzaclk ben gidiyordum eski hastasıyım şimdi oğlum 11 aylık onun sayesinde hamile kaldım bütün kontrollere Tunceli’den gelip gidiyiordum çok memnundum doğum ona nasip olmadı ben çok memnundum
Eao2609 Merhabalar kızlar bugün 17 haftalıkken gittim ve serklaj olmam gerektiğini söyledi sami beye çok güveniyorum daha öncede bir düşük yapmıştım fakat hastane 7 bin tl gibi bi fiyat çıkardı medikal hospital düşükteki kürtaja 3500 demişlerdi sizce normal mi yoksa bir yanlışlık var mı ?
kubra20 poncikveannesii birkaç kişiye çocuğun alınması gerektiğini söylemiş ve sanırım sonradan o kişiler gayet sağlıklı doğum yapmış öyle duymuştum peki Elazığ’da özel hastanelerde başka önerebileceğiniz iyi bir kadın doğum uzmanı var mı
poncikveannesii kubra20 iki gebelğmdede ona gittim şu an 24 haftalğm zamlardan dolayı srtık gitmem ama ikisindede memnundun iknci gebeliğm geç döllemeydi ama asla al kalbi atmyor felan demedi kaç defa çağırdı kalp atışını duyabilmek için kendisi sok adetmi felan hespladı verdi ne zaman ne sorsam cevap verir yani ben çok memnundum başka özeldeki doktorları bilmiyorum devlete başladım
Seyma0323 kubra20 Medline hastanesi, Fatma Şeneş. Super bir bayan. Oğlumun doğum gününü bile kutlamıştı 1 yıl sonra. Hâlâ ara sıra mesajlaşırız. Oğlum şimdi 2,5 yaşında ve 29+3 hamileyim ama maalesef yurtdışında olduğum için kendisine gidemiyorum
kubra20 Seyma0323 Fatma hanımın ismini de bugün duydum daha mutlaka denemek istiyorum bir doktorun ilgili güler yüzlü olması da bilgisi olması kadar önemli 🥰