Ley2020 Arkadaşlar, adet sonrası 13. Gün ovulasyon testim pozitifti. Bugün 15. Günüm ve sanki en alt testimde çizgi hafif de olsa silikleşmeye başlamış, değil mi? Yoksa bana mı öyle geliyor? İnanılmaz kasık ağrılarım ve gaz sıkıntım var…
KubraAydin Ley2020 canım evet yumurtlama olmuş bundan sonra siliklesmeye başlar yani yumurtlama bitiyor ama siliklesme olmamış sanki hala net çizgiler
Ley2020 KubraAydin 3 gündür silikleşmedi sanki 🙈 Silikleşme bitene kadar ilişkiye devam mı etmem gerekir? 🫣
KubraAydin Ley2020 yumurtlama günlerini değerlendirmek yeterli , ben yumurtlama bitince bırakmıştım değerlendirmeyi:)
Ley2020 KubraAydin Anladım :)) Biz bu 3 günü değerlendirdik, sürekli silikleşmesini bekliyoruz ama yok 🙈
Elffth_2017 Bende çocuk istiyorum 3tane fostimon kullandım ilişki olsun dediler yarın doktora birdaha gidecem bakalım yumurtam büyümüşmü çok stresliyim inşallah çatlama olmuştur