Gul616161 çok düşünme kafaya takma bazen hava değişimi de geciktirir bnde çok yaşadım kızımdan snra çocuk istemedim ilaç kullandım 1 seneye yakın biraktm 1 sene oldu ama şuan istiyorum olmuyor hatta adetm gecikince bu sefer tamm diyorum ama yok hatta şuan 9. Günüm ama korkuyorum ya değilsem die o yuzdn herşey olacağına varır sıkma canını ummadığın anda rabbim açar bı kapı 🤲