14 +3 haftalık hamileyim doktorum folik asit artık tek başına bebeğe etki etmez sana balık yağlı folik asit vericem dedi ilk iki gün içe bildim ama sonrasında her içtiğimde çok kötü kusuyorum ve kustuğum zaman kendime gelemiyorum kusmaktan çok yoruldum hamileliğimi öğrendim günden beri kusuyorum zaten şuan içmiyorum doktoruma söyledim bunun dışında versem bile balık yağlı olmak zorunda o yüzden içmek zorundasın dedi içermediğim için bebeğeme vitamin gitmiyor şuan benim gibi olan hamile olan anneler var mı acaba siz nasıl içebiliyorsunuz