Gmzdmrl Iremnurrmemis23 zaten 37 hafta dolmadan ve herhangi bir risk olmadığı sürece orada doğum gerceklesiyormus ama iri diye göndermeleri biraz tuhaf olmuş başka bir şey olabilir mi acaba
Iremnurrmemis23 Gmzdmrl yok canım iri dedi normal doğum olcağı için son ana kadar sıkıntı olmadan sezeryana sokmuyorlar sıkıntı olmadığı içinde öyle dedi
Gmzdmrl Iremnurrmemis23 ama gayet güzel ve temiz hastane içime çok sindi bir sıkıntı olmazsa inşallah doğumu orada düşünüyorum