Lina-Annesi Doğum korkusu ve tsh değerinin yüksek olmasına takıyorum çok.. Hep düsünemekten yorgun ve mutsuzummm..
Aspenya44 Lina-Annesi kaç tsh in. Ben 18 tsh ile 3 doğum yaptım bı zararı yokki niye bu kadar taktın. Sunada 4. Ye hamileyim. Asıl ben yorgunum😔
Arasgulut574829 Lina-Annesi ay hiç kafaya takma bişey olacaksa oluyo ilk hamileliğimdr öğrendim hep yüksekti gene yüksek sağlsalim kucağımda ama Allah’ıma sukur hiç korkma bişey olmaz sadece yediklerine dikkat et okadar
Sahnedekimadam Tsh değerin yüksek değil. Tsh değerin yüksek değil. Tsh değerin yüksek değil. Tsh değerin yüksek değil. 😄 İlaçla birkaç haftaya düşecek
Lina-Annesi Sahnedekimadam doktorumla bir seni de darladımmmm :) ve sonunda iyiki.dogurdun merve deyip pasta kesseniz yerii :)
Sahnedekimadam Lina-Annesi Ahh güzelim sağlıkla doğurucaz inşallah cidden için rahat olsun diye söylüyorum, bebek için herhangi bir sorun teşkil etmiyor ben 3,40 a düştü diye seviniyorum
Lina-Annesi Sahnedekimadam insallah yavrummm sağlıkla gelsinler miniklerimiz 14 Nisan da doğum tarihi verdi doktoruma. Sizin nezaman doğum ve isminiz nedir :) hep postalardan konuşuyoruz ama isminizi bilmiyorum 😀
Lina-Annesi Aspenya44 acaip korkularım endişelerim var canim ya. 30 haftalikken 3.85 olduğunu öğrendim bu süre zarfında ne baktırdım ne de troid olaci içtim bebeğe zararı olmuş mudur diye korku var içimde
Lina-Annesi Arasgulut574829 doğru söylüyorsun kuzum panik atak hastasıyım. En ufacık şeyleri kafama takıyorum zaten bidaki ay dogumum vat birde nette bu yazılar beni benden alıyor.
Sahnedekimadam Lina-Annesi Hangisi kolayına gelcekse :) ya da hiç uğraşma 2 hafta daha bekle direk doktora gidersin
Arasgulut574829 Lina-Annesi bende de var panik atak nasıl olcak falan çoçukta bişey olcak mı filan aşırı vesvese yapıyodum şükür bişey olmadı sımdı ikincide hiç kafaya takma boşa yıpranırsın çünkü bende öyleyim
Arasgulut574829 Lina-Annesi birde bende doğumdan sonra kaldı haşimatoymuşum kalıcı. Benım hep yüksek ama kalbimi ferah tutuyorum ne geliyorsa allahtan spncta ilacını iç fazla ekmek yeme pilav makarna bunlar biraz yükseltiyo bacım
Lina-Annesi Sahnedekimadam pazatsi kontrl günümdü. Tekrar baktrymmi dedim önemsemedi. İlaç kullandığın için farklı çıkar sonucun dedi